e-Devlet ile Giriş Yap
Giriş yapmak istediğiniz kullanıcı çeşidini belirleyerek, ‘’e-Devlet ile Giriş Yap’’ butonuna tıklayınız.
2023 yılında küresel e-ticaret tüketici elektroniği kategorisi toplam pazar büyüklüğü 629,029 milyon ABD Doları olarak gerçekleşmiştir. Elektronik pazarı; tüketici elektroniği ve elektrikli ev aletleri olmak üzere iki alt pazardan oluşmaktadır. Tüketici elektroniği en büyük alt pazardır ve küresel elektronik pazarının %60,5'ini oluşturmaktadır. Küresel e-ticaret pazar verilerinin içerisinde tüketici elektroniği kategorisinin payı %43,2’dir.
Kategori dağılımı analizi: Küresel tüketici elektroniği pazarında Telekomünikasyon kategorisi, %41,5 pay ile en büyük segmenti oluşturmaktadır ve 261,05 milyon ABD Doları gelir elde etmiştir. Bilgisayar Teknolojileri pazarda %22,4 paya sahip olup, 140,90 milyon ABD Doları gelirle ikinci sırada yer almaktadır. TV ve Video %11,4 pay ile 71,71 milyon ABD Doları, Ses Sistemleri %6,8 pay ile 42,78 milyon ABD Doları büyüklüğe sahiptir. Diğer Tüketici Elektroniği Ürünleri %5,3 pay ile 33,34 milyon ABD Doları, Kameralar %4,5 pay ile 28.31 milyon ABD Doları gelir elde etmiştir. Yazıcılar ve Tarayıcılar %4.0 pay ile 25.15 milyon ABD Doları, Oyun Konsolları %2,5 pay ile 15,73 milyon ABD Doları gelirle sıralanmaktadır. Aktivite Takip Cihazları ise %1,6 pazar payına sahiptir ve 10,06 milyon ABD Doları gelirle en küçük segment olarak öne çıkmaktadır.
Küresel Elektronik e-ticaret pazarının önümüzdeki yıllarda artması beklenmektedir. Tüketici elektroniği kategorisinin 2025 yılına kadar 1,194,290,5 milyon ABD dolarına ulaşması ve önümüzdeki dört yıl için beklenen bileşik yıllık büyüme oranının (CAGR 2025-2029) %6,6 olması öngörülmektedir.
Pazaryerlerinde kelime araştırması ile ilişkili kelimelerin en çok rağbet gören ürünlerini ve bu ürünlerin istatistiki bilgilerini verir.
Pazaryerlerinde kelime araştırması ile ilişkili kelimelerin trendlerdeki yerini ve istatistiki bilgilerini verir.
Pazaryerlerinde kelime araştırması ile satış için en doğru zamanları ve ürünün zamansal trendinin grafik bilgilerini verir.
Benzer kelimeleri listeler ve rakip ürünlerin detayına erişerek rekabet durumunu değerlendirebileceği bilgileri verir.
Pazaryerlerinde ilgili ürünleri satış hacmine göre listeler ve rakip ürünlerin detay bilgileriyle birlikte ilişkili kelimelerini verir.
Seçilen pazaryerlerini kelime bazında karşılaştırarak ilgili kelimenin karşılaştırma grafiklerini verir.
Seçilen pazaryerinde ürün satışındaki gider ve gelirleri hesaplayarak finansal öngörü verir.
Seçilen pazaryerlerinde kelime arastirmasi ile ilgili ürünleri satis hacmine göre listeler ve rakip ürünlerin detay bilgileriyle birlikte rakip saticilara dair bilgi verir.
Seçilen pazaryerinde bir ürün için yapilan en dusük ve en yüksek puanli yorumlan derleyip bu yorumlanin analizini sunar.